Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Spoluzakládal taxi aplikaci Liftago, vlastní auto už čtyři roky nemá

Ondřej Krátký pracoval pro nadnárodní společnost Kraft Foods (dnes Mondelez) a zdánlivě nic mu nechybělo. „Byl jsem tehdy spokojený. Měl jsem kolem sebe fantastické lidi včetně šéfů, ideální zázemí a pracovní volnost podpořenou skvělým generálním ředitelem,“ říká dnes Krátký, který se staral o značku Milka na českém a slovenském trhu. „Už během působení ve velké firmě mi došlo, že člověk vlastně nemá moc limitů. Když něco skutečně chcete a děláte pro to maximum, tak to opravdu půjde,“ dodává. Sám Krátký je zdárným případem tohoto ambiciózního tvrzení. Před necelými čtyřmi lety triumfoval (společně s Lucií Koutnou ze Starcomu) na prestižních Young Lions v Cannes. Limity velké firmy nakonec opustil a rozhodl se stát u zrodu start-upu Liftago, který je u nás nejpopulárnější aplikací na objednání taxíku.

Když se sejde vizionář, technolog a markeťák

„Nejdříve jsem kolegům z Liftaga radil, nakonec jsem se stal součástí týmu zakladatelů,“ vysvětluje. Trojice, která za projektem stojí, má své kompetence rozděleny jasně. Martin Hausenblas platí za vizionáře, Juraj Atlas má na starosti technologickou stránku věci a Krátký zodpovídal za marketing. „První rok jsme hlavně kupili minely, ze kterých jsme se snažili poučit,“ vzpomíná a dodává: „Nikdy jsme nechtěli náš byznys postavit na tom, že jen vybudujeme komunitu a pak projekt prodáme dál.“ Tým údajně neustále diskutuje o tom, jak by mohla vypadat blízká budoucnost dopravy. Krátký automobil nevlastní už čtyři roky. „Více lidí bude dělat to samé, kombinace veřejné dopravy a taxíků bude čím dál ekonomičtější i pohodlnější,“ říká.

A jak odpočívá? Našel zálibu v seskocích padákem. „Chtěl jsem si vyzkoušet, jak dokážu obstát v nekomfortní situaci a zda si to dokážu užít,“ tvrdí. Skáče sám, o tandemových seskocích tvrdí, že jsou jako četba byznysových knih. Pravá zábava nastává až ve chvíli, kdy jste odkázáni sami na sebe. Méně extrémní stránku jeho života tvoří přátelé. „Mít kolem sebe inspirativní, pohodové a šikovné lidi je největší dobíječ baterek,“ říká naprosto suverénně.

Reklama
ČEZ

Ondřej Krátký
spoluzakladatel, Liftago

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)