Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Selfie jedou hlavně na Facebooku

Na konci loňského roku jsme psali o „selfíčkách“, o tom, kolik lidí je fotí nebo zda k focení používají nějaké příslušenství. Když nyní už víme, kdo jsou jejich fotografové a jak je vlastně fotí, pojďme se podívat, co se s takovým selfíčkem děje poté.

Správně byste očekávali, že většina je s někým sdílí. Jen necelá třetina z těch, kteří selfie někdy fotili, je následně s nikým nesdílela. V případě sdílení jednoznačně dominuje sociální síť Facebook, kam míří tyto fotografie od šesti z deseti respondentů. Facebook používají obdobně jak muži, tak ženy.

Další sociální sítě a weby pro sdílení fotografií jsou již výrazně méně populární. Instagram, na druhém místě, využívá v české on-line populaci jen jeden z deseti respondentů. Ani zde rozdíly mezi muži a ženami nenajdeme. Rozdíly mezi pohlavími vidíme pouze v případě třetí sociální sítě v pořadí, Google+. Ta je výrazně více využívána muži než ženami.

Reklama
Know

Pokud jste tedy někdy uvažovali třeba o spotřebitelské soutěži, jejíž součástí je focení selfíček, Facebook by v ní neměl chybět.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let.
V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)