Chtěli byste umřít doma?

V lednu se v tramvajích a v metru objevily vizuály sdružení Cesta domů, které provozuje domácí hospic. Stará se tak o těžce nemocné i staré lidi v jejich přirozeném prostředí. Upozorňuje kampaň dostatečně výrazně na závažné téma, nebo by si zasloužila kreativnější zpracování?

 

„Šokující“ počtářství je už ohraná písnička. Minimalistické graické zpracování ale působí
sugestivně.

Petr Věcek, copywriter, Wunderman

 

Dobrý nápad, ale těžko pochopitelná exekuce. Propojení mezi umytými talíři a umíráním doma mi uniká.

Kateřina Kubová, digital copywriter, Made by Vaculik

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia