Chtěli byste umřít doma?

V lednu se v tramvajích a v metru objevily vizuály sdružení Cesta domů, které provozuje domácí hospic. Stará se tak o těžce nemocné i staré lidi v jejich přirozeném prostředí. Upozorňuje kampaň dostatečně výrazně na závažné téma, nebo by si zasloužila kreativnější zpracování?

 

„Šokující“ počtářství je už ohraná písnička. Minimalistické graické zpracování ale působí
sugestivně.

Petr Věcek, copywriter, Wunderman

 

Dobrý nápad, ale těžko pochopitelná exekuce. Propojení mezi umytými talíři a umíráním doma mi uniká.

Kateřina Kubová, digital copywriter, Made by Vaculik

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

úkolníček
Vojta Kotek
Algoritmus

MAM Exkluzivně v časopise

Tadeáš Bělík
Marcus Collins
MadLove
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Madlove ADC
Simona Fischerová
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Madlove ADC
Simona Fischerová