Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

9. O2 spustilo roamingovou kampaň s instagramery

Hashtag #Velkocesko se stal opět hlavním motivem zimní on-line kampaně O2. To zahájilo spolupráci s českými instagramery a youtubery, kteří sdílí své fotky ze zahraničí s hashtagem na svých kanálech. „Chceme ukázat, že s roamingovými datovými balíčky se lidé nemusí bát být on-line ani v zahraničí,“ popisuje Jiří Caudr, ředitel pro marketingovou komunikaci v O2. Hlavní tváří aktivační on-line kampaně je Jonáš Čumrik alias Johny Machette. „Díky spojení s influencery máme hned po návratu z natáčení a focení v Alpách na Instagramu 500 příspěvků, které nasbíraly přes 200 000 lajků,“ doplňuje ke spolupráci s mladými tvůrci David Daneš, který v O2 zodpovídá za sociální sítě. Kampaň O2 již tradičně připravoval in-house.

Johny Machette již s O2 v prosinci produkoval videoklip Vánoční. Ten viděly na YouTube za prvních 14 dní dva miliony lidí.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)