Hashtag #Velkocesko se stal opět hlavním motivem zimní on-line kampaně O2. To zahájilo spolupráci s českými instagramery a youtubery, kteří sdílí své fotky ze zahraničí s hashtagem na svých kanálech. „Chceme ukázat, že s roamingovými datovými balíčky se lidé nemusí bát být on-line ani v zahraničí,“ popisuje Jiří Caudr, ředitel pro marketingovou komunikaci v O2. Hlavní tváří aktivační on-line kampaně je Jonáš Čumrik alias Johny Machette. „Díky spojení s influencery máme hned po návratu z natáčení a focení v Alpách na Instagramu 500 příspěvků, které nasbíraly přes 200 000 lajků,“ doplňuje ke spolupráci s mladými tvůrci David Daneš, který v O2 zodpovídá za sociální sítě. Kampaň O2 již tradičně připravoval in-house.
Johny Machette již s O2 v prosinci produkoval videoklip Vánoční. Ten viděly na YouTube za prvních 14 dní dva miliony lidí.