Posádka lodi kapitána Morgana bude vyplouvat celoročně

Promo pro rumovou značku Captain Morgan z distribučního portfolia společnosti Stock Plzeň se dosud odehrávalo zejména na větších festivalech ve stanech (chapiteau), které splňovaly požadavky na komunikaci značky a zároveň byly schopné obsloužit až 900 zákazníků za hodinu. Podobný nástroj však scházel pro menší akce.

Bar, který se neztratí

Zdá se, že mobilní bar Captain Morgan ve tvaru lodi byl pro značku tím pravým řešením. Potvrzují to dosavadní reakce z domácích akcí a také výsledky z regionálního kola POPAI CE Awards, kde s ním Stock Plzeň a realizátor Dago získali čtyři ocenění včetně absolutního vítězství. „Původní loď Satisfaction, na níž kapitán Henry Morgan brázdil moře jako pirát, je sice vyobrazena na etiketách, ale vzhledem k požadavkům na mobilnost i následnou homologaci bylo nutné, aby výsledné řešení zároveň splnilo řadu praktických podmínek. Díky tomu byl navržen unikátní design celého konceptu,“ říká Patrik Skála, senior brand manager ze Stocku Plzeň. Bar v podobě lodi dává značce podle Skály možnost výrazné prezentace a vizibility. „Aktuálně nás pořadatelé začínají již i sami kontaktovat, abychom s lodí přijeli i k nim,“ dodává. „Klient si přál celkovou POP komunikaci značky pojmout jiným stylem s použitím přírodních materiálů, což zahrnuje POS materiály, end capy a podobně,“ vysvětluje Miroslav Obrátil, projektový manažer Daga. Jelikož loď bude dlouhodobě reprezentovat značku, schvaloval klient veškeré detaily, například prosklení zádě nebo provedení sochy na přídi, která je vyřezána z jednoho kusu lipového dřeva. Od prvního nápadu po předání uběhl zhruba rok.

Loď má veškeré vybavení potřebné pro outdoorové akce. Má vlastní elektrocentrálu, která napájí chlazení, várnice pro nabídku horkých drinků v zimním období, osvětlení a ozvučení na míru. Kapacita baru je při plném obsazení barmany zhruba 400 obsloužených zákazníků za hodinu. „S lodí plánujeme navštívit celoročně každý týden vybranou akci, za rok to bude minimálně 50 eventů. Počítáme s oslovením stovek tisíc spotřebitelů, což je při budování značky významné číslo,“ vypočítává Patrik Skála.


Loď se dosud objevila na 23 promo a POP eventech. S využitím se počítá na hudebních festivalech, koncertech či v zimních střediscích.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen