Nákupy pro mazlíčky

Tento týden nás bude zajímat, kde majitelé zvířat v české on-line populaci pro své mazlíčky obvykle nakupují a zda se nějak liší místo nákupu podle kupovaného produktu. Z průzkumu vyplynulo, že nejčastěji míří do hypermarketů, supermarketů nebo do specializovaných kamenných obchodů s potřebami pro zvířata. Nejčastěji kupují krmení, nejméně hračky. Pro jídlo či pamlsky chodí nejvíce do hypermarketů nebo supermarketů, všechno ostatní si častěji pořizují ve specializovaných kamenných obchodech s potřebami pro zvířata. Z výzkumu dále vyplývá, že on-line obchody zatím nejsou pro nákup zboží pro mazlíčky tak „populární“ jako kamenné, nicméně je nelze podceňovat. I tam majitelé zvířat nejčastěji kupují jídlo, a to celá pětina z dotazovaných.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let.

V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-17

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-17

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Algoritmus
Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Andrea Štěpánová
Tomáš Pravenec
Bohém Bolek Polívka
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
SHORTLIST(8)
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
SHORTLIST(8)