Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Nákupy pro mazlíčky

Tento týden nás bude zajímat, kde majitelé zvířat v české on-line populaci pro své mazlíčky obvykle nakupují a zda se nějak liší místo nákupu podle kupovaného produktu. Z průzkumu vyplynulo, že nejčastěji míří do hypermarketů, supermarketů nebo do specializovaných kamenných obchodů s potřebami pro zvířata. Nejčastěji kupují krmení, nejméně hračky. Pro jídlo či pamlsky chodí nejvíce do hypermarketů nebo supermarketů, všechno ostatní si častěji pořizují ve specializovaných kamenných obchodech s potřebami pro zvířata. Z výzkumu dále vyplývá, že on-line obchody zatím nejsou pro nákup zboží pro mazlíčky tak „populární“ jako kamenné, nicméně je nelze podceňovat. I tam majitelé zvířat nejčastěji kupují jídlo, a to celá pětina z dotazovaných.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let.

V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Reklama
Know
Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)