Chytrá Horákyně: Zdravé a veselé!

Televizní reklama na adventní kalendář lékáren Dr. Max mě velmi zaujala.

Každý den tam prý člověk nalezne nějaký produkt za neskutečně nízkou cenu.

Ještě jsem si ho neobstaral, ale představuji si to tak, že v papírových vylamovacích okénkách, ze kterých je člověk zvyklý dobývat různé čokoládky a bonbony, budou příhodně umístěny pilulky a sašetky s mazáním.

V pondělí otevřete napjatě okénko – tak copak mi je dneska? Á – bolí mě záda, jasně, lup s práškem do pusy.

V úterý – no samozřejmě, rýmička, ve středu zobneme něco proti plísni na nohách, v neděli budeme léčit horečku a další pondělí ibalgin proti depresi z nástupu do práce.

Jedná se o vynikající variaci na ošumělé téma a doufám, že příští rok kromě zobání najdeme v kalendáři i výhodné recepty.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-12

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-12

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

fenomen
sparta_kybersikana
nový web-otvírák

MAM Exkluzivně v časopise

Monika Jančová, Orea
Fenomén
Fenomén
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
oneplay
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
oneplay