Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Chytrá Horákyně: Zdravé a veselé!

Televizní reklama na adventní kalendář lékáren Dr. Max mě velmi zaujala.

Každý den tam prý člověk nalezne nějaký produkt za neskutečně nízkou cenu.

Ještě jsem si ho neobstaral, ale představuji si to tak, že v papírových vylamovacích okénkách, ze kterých je člověk zvyklý dobývat různé čokoládky a bonbony, budou příhodně umístěny pilulky a sašetky s mazáním.

Reklama

V pondělí otevřete napjatě okénko – tak copak mi je dneska? Á – bolí mě záda, jasně, lup s práškem do pusy.

V úterý – no samozřejmě, rýmička, ve středu zobneme něco proti plísni na nohách, v neděli budeme léčit horečku a další pondělí ibalgin proti depresi z nástupu do práce.

Jedná se o vynikající variaci na ošumělé téma a doufám, že příští rok kromě zobání najdeme v kalendáři i výhodné recepty.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)