Máme zájmena, tedy jsme aneb Ďábelské slogany dm

Když české obchody drogerie dm začaly používat slogan „Zde jsem člověkem, zde nakupuji“, dalo se to ještě kostrbatě vysvětlit. Motto založené na citátu z Goethova Fausta sice logicky lépe funguje v německy mluvících zemích než u nás, kde si na Faustův monolog vzpomene málokdo, ale dalo se na něj zvyknout. Minulý týden se dm v magazínu pro partnery pochlubilo, že chce „hýčkat všechny podoby každého člověka“, což podpoří kampaní „Pro vše, čím MY jsme“, která navazuje na kampaň „Pro každé mé já“. I tentokrát je to překlad z německého „Für alles, was wir sind“. Proč je v české verzi zájmeno MY verzálkami, to jsme nerozluštili. Nefungovalo by v češtině spíš „Pro vše, čím jste“, míněno „vy – zákazníci“? Nebo snad zaměstnanci drogerie mluví hlavně o sobě? A skončíme u „Moje drogerie, moje dm“? Samé otázky.


„Vzájemná sociální interakce s ostatními lidmi z člověka vytvoří to, čím je,“ vysvětluje dm drogerie podstatu nové kampaně založené na osobních příbězích ze života lidí. Proč kvůli tomu máte chodit zrovna do dm, není úplně jasné. Ale každé vaše já bude vším, čím jste, to dá přece rozum.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17
iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard