Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Máme zájmena, tedy jsme aneb Ďábelské slogany dm

Když české obchody drogerie dm začaly používat slogan „Zde jsem člověkem, zde nakupuji“, dalo se to ještě kostrbatě vysvětlit. Motto založené na citátu z Goethova Fausta sice logicky lépe funguje v německy mluvících zemích než u nás, kde si na Faustův monolog vzpomene málokdo, ale dalo se na něj zvyknout. Minulý týden se dm v magazínu pro partnery pochlubilo, že chce „hýčkat všechny podoby každého člověka“, což podpoří kampaní „Pro vše, čím MY jsme“, která navazuje na kampaň „Pro každé mé já“. I tentokrát je to překlad z německého „Für alles, was wir sind“. Proč je v české verzi zájmeno MY verzálkami, to jsme nerozluštili. Nefungovalo by v češtině spíš „Pro vše, čím jste“, míněno „vy – zákazníci“? Nebo snad zaměstnanci drogerie mluví hlavně o sobě? A skončíme u „Moje drogerie, moje dm“? Samé otázky.


„Vzájemná sociální interakce s ostatními lidmi z člověka vytvoří to, čím je,“ vysvětluje dm drogerie podstatu nové kampaně založené na osobních příbězích ze života lidí. Proč kvůli tomu máte chodit zrovna do dm, není úplně jasné. Ale každé vaše já bude vším, čím jste, to dá přece rozum.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)