Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Boty Made in EU! Ale záleží na tom?

 

„S hrdostí vyrobeno v Evropě“ a „European Made“ hlásají – v době „rozkolísání“ společných evropských hodnot – vizuály outdoorové obuvi Keen, rozmístěné v metru. Co je na nich dál, těžko říct. Na menších rámečcích ve vozech jsme identifikovali ještě vousatého hipstera, který má ty boty patrně dávat dohromady. Celkově nám to ale přijde vlastně vyvedené. Lepší než 75letý Ringo Starr u konkurence.

 

Když vidím vysokou botu a slogan o hrdosti, napadá mě leccos, ale snad jsou hrdí hlavně na to, jak kvalitní ty boty jsou. Ačkoliv, co vlastně o kvalitě boty říká informace, že byla vyrobena „v Evropě“?

null

Petr Bína, creative partner, Friendly

Reklama
ČEZ

 

Informace, že jde o boty vyrobené v Evropě, má v době, kdy se všechno dělá v Asii, svou hodnotu. Nad grafickým zpracováním trochu zůstává rozum stát. Klient na tom všem asi trval a grafik to tam nakonec v zoufalství narovnal.

null

Václav Sochor, konzultant, Bison & Rose

 

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)