„S hrdostí vyrobeno v Evropě“ a „European Made“ hlásají – v době „rozkolísání“ společných evropských hodnot – vizuály outdoorové obuvi Keen, rozmístěné v metru. Co je na nich dál, těžko říct. Na menších rámečcích ve vozech jsme identifikovali ještě vousatého hipstera, který má ty boty patrně dávat dohromady. Celkově nám to ale přijde vlastně vyvedené. Lepší než 75letý Ringo Starr u konkurence.
Když vidím vysokou botu a slogan o hrdosti, napadá mě leccos, ale snad jsou hrdí hlavně na to, jak kvalitní ty boty jsou. Ačkoliv, co vlastně o kvalitě boty říká informace, že byla vyrobena „v Evropě“?
Petr Bína, creative partner, Friendly
Informace, že jde o boty vyrobené v Evropě, má v době, kdy se všechno dělá v Asii, svou hodnotu. Nad grafickým zpracováním trochu zůstává rozum stát. Klient na tom všem asi trval a grafik to tam nakonec v zoufalství narovnal.
Václav Sochor, konzultant, Bison & Rose