Provozovatel internetového obchodu Kulina.cz a specialista na značkové kuchyňské vybavení vstupuje na polský a maďarský trh. Společnost Kulina expanzi naplánovala na závěr roku kvůli zvýšené předvánoční poptávce po zboží do kuchyně a potřebách pro stolování. Klíčové pro rychlý a především úspěšný vstup značky na nové trhy budou on-line aktivity – programatický nákup reklamy prostřednictvím platformy Xaxis, reklamní kampaně ve vyhledávací síti Google a kampaně na Facebooku. Kulina bude i na nových trzích spolupracovat s výkonnostní agenturou H1.cz, se kterou spolupracuje již tři roky. Využije také předchozí zkušenosti z expanze na slovenský trh. „Chceme v zahraničí zúročit výjimečně širokou nabídku značkového zboží i naše skladové a logistické možnosti,“ vysvětluje Zbyšek Pertlíček, zakladatel společnosti Kulina. Expanze má základ v úspěchu českého e-shopu, kterému se za poslední tři roky zvýšily tržby o 27 procent.
E-shop s kuchyňským zbožím slaví úspěch díky nabídce známých designových značek a díky zvládnutému výkonnostnímu marketingu.