V rámci nové podoby značky byl kanál Eurosport přejmenován na Eurosport 1, čímž bude možné oba kanály Eurosport 1 a Eurosport 2 jednoznačně odlišit. Nová identita si odbyla televizní premiéru v pátek 13. listopadu. Její součástí je i nový slogan „Rozpal svou vášeň“, který doprovází i hashtag #sharemypassion. „Všechny inovace představujeme uceleně jako novou identitu a jazyk, jimiž chceme uspokojovat vášeň fanoušků pro sport,“ říká Peter Hutton, generální ředitel Eurosportu. Eurosport se v letošním roce stal součástí sítě Discovery a uzavřel smlouvy na vysílací práva na fotbalové soutěže či všechny tenisové grandslamy. Eurosportu se podařilo rovněž získat práva na vysílání olympijských her v Evropě v letech 2018-2024.
Eurosport s vizuálním stylem změnil i své logo. Původní je nahoře, nové dole.