Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

3. O2 pomůže BigMedii vyhodnocovat OOH nosiče

Společnost BigMedia představila ve spolupráci s mobilním operátorem O2 systém BigPlan, určený pro plánování a vyhodnocování kampaní na outdoorových nosičích. Jedná se o nadstavbu systému Impact, která čerpá informace z geografických dat o pohybu SIM karet zhruba čtyř milionů uživatelů sítě O2. Rozdělení jejích uživatelů do vybraných sociodemografických skupin spotřebitelů by mělo umožnit vyhodnocování kampaní i podle požadovaných cílových skupin. BigPlan nabízí BigMedia a její sesterská společnost outdoor akzent od letošního listopadu. Za hlavní benefit systému považují jeho autoři možnost naplánování optimální skladby nosičů pro dané zadání, což by mělo v důsledku zvýšit efektivitu outdoorových kampaní.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)