Bývalý výkonný ředitel agentury OMD a obchodní ředitel TV Nova Jan Řehák představil zbrusu nový projekt – kreativní agenturu AdHackers. Ta se má odlišovat od zbytku trhu „tvorbou kreativních konceptů“ podle Marketingu 3.0. „Toužil jsem najít funkční model, jak stavět reklamní koncept a pojmout reklamní message tak, aby tomu zákazník věřil. A aby byla reklama současně použitá jako prostředek, který přispívá k blahu společnosti,“ vysvětluje na svém blogu Řehák. Mezi jeho společníky patří Pavel Kejla, bývalý výkonný ředitel TV Prima, Veronika Devát z obchodního týmu TV Nova a Miloše Čiháka staršího, bývalého finanční ředitele Starcom Media Vest Group, EuroNews, Boomerang Publishing etc. „Odvyprávěl jsem jim svůj záměr a čekal výsměch. Přišel ale pravý opak,“ komentuje začátek spolupráce Řehák.
„Pochopil jsem, že je mi hackerská filozofie blízká, a že jestli mám něco hacknout, tak je to problém nefungující reklamy v Čechách,“ tvrdí Řehák o své nové agentuře.