Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

2. Aktivační sekce AKA rozdala IMC Awards

V mezinárodním kole klání IMC Awards, do něhož postoupily české agentury oceněné na jaře cenami Český direkt & promo, uspěly tři tuzemské BTL kampaně. Bronz patří agentuře Wunderman za práci Kaštany pro Edenred CZ v kategorii B2B (zlatý direkt) a též agentuře Momentum za kampaň pro ING konto (stříbrný direkt) v kategorii integrované komunikace. Jediné stříbro získala agentura Wellen za promo kampaň Vodafone Karta pro školáka v kategorii B2C (bronzový direkt). Zatímco loni se české agentury v součtu trofejí IMC umístily na celkovém druhém místě, letos byl úspěch slabší. Ceny rozdal na konferenci Forum Media za sekci aktivačních agentur AKA David Čermák z agentury Momentum.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)