Vítězem 14. ročníku soutěže WebTop100 se stal Vodafone, jehož firemní web získal nejvyšší možné ocenění. Do letošního ročníku se přihlásilo celkem 225 projektů, které ohodnotilo 58 expertů na jednotlivé oblasti digitálního marketingu. „Přihlašujeme se každý rok, protože zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. V komentářích od porotců jsme již několikrát našli nové podněty, které jsme později využili při rozvoji webu. Zároveň se vždy rádi poměříme s konkurencí a zjistíme, co je na českých webech nového,“ hodnotí ocenění David Fišer, on-line experience & sales manager Vodafonu. Ocenění za nejlepší design získal letecký přepravce Aeropartner. První místo v kategorii Webdeveloper vyhrála agentura Giant interactive. Cenu za nejlepší UX si odnesla společnost PPF Real Estate a titulem nejlepší mobilní web letošního roku se může pyšnit Globus. Zabodovala i společnost Rémy Cointreau, která vyhrála kategorii Nejefektivnější digitální řešení s projektem Tullamore Dew – Den otců a Jägermeister zase ovládl kategorii Firemní stránka na sociálních sítích. Na obou projektech se podílela agentura TL5. Nejlepší digitální kampaň měla Sazka s akcí Vypečte svého operátora! Pořadatelem soutěže je agentura Dobrý web.
Slavnostní vyhlášení výsledků soutěže proběhlo v kongresovém centru U Hájků.