Většina internetové populace (96 %) sleduje alespoň občas nějakou formu zpravodajství, ať už z domova či ze světa. Z různých médií je nejčtenější zpravodajství na internetu, které alespoň jednou týdně čte 90 % internetové populace, nicméně tři čtvrtiny (76 %) nejsou ochotny za něj nic zaplatit. Dalším nejsledovanějším je televizní zpravodajství (sleduje jej alespoň jednou týdně 83 %), následuje rozhlasové zpravodajství (57 %) a tištěné deníky, které čte alespoň jednou týdně třetina internetové populace.
Zaměříme-li se na tištěné deníky, častým zvykem je si je půjčovat či získávat jinak než přímou koupí (např. číst v čekárnách, půjčovat od rodiny/přátel apod.). Takto denní tisk čte více než čtvrtina internetové populace. Další čtvrtina si jej kupuje v trafice, desetina v supermarketu a o trochu méně lidí má přímo předplatné. Lidé ze starší generace (45-59 let) jsou zvyklí denní tisk číst více a kupovat si jej v trafikách, naopak mladší generace (15-29 let) dává přednost nákupu denního tisku v supermarketech.
Při nákupu denního tisku se lidé nejvíce těší na aktuality a novinky, ženy častěji očekávají různé zajímavosti, přílohy a rubriky (zdraví, recepty, program TV apod.) či křížovky a sudoku, muži se naopak spíše těší na informace ze sportu.
Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a Nielsen Admosphere které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR. Víc informací na www.ceskynarodnipanel.cz.