Zájem o wearables roste

Wearables je miniaturní nositelná elektronika, která dokáže zaznamenat informace o svém nositeli. Nejčastěji ji lidé využívají při sportovních aktivitách či pro sledování zdravotního stavu. Povědomí o wearables mezi lidmi rok od roku roste. Zatímco v roce 2014 o nich nic nevěděl každý třetí člověk, dnes je to již jen každý čtvrtý. Přesto se počet lidí vlastnících takovéto zařízení příliš nezvýšil a stále si více než polovina respondentů wearables pořídit neplánuje. Největší zájem o tento druh elektroniky je ve věkové kategorii od 35 do 50 let, a to především mezi lidmi se středoškolským vzděláním s maturitou. A proč by si lidé wearables pořídili? Hlavním důvodem stejně jako v minulém roce zůstává sledování fyzické aktivity, zdraví a kondice.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Zdroj: OMG Research, Snapshots 2015

 

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia