Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Zájem o wearables roste

Wearables je miniaturní nositelná elektronika, která dokáže zaznamenat informace o svém nositeli. Nejčastěji ji lidé využívají při sportovních aktivitách či pro sledování zdravotního stavu. Povědomí o wearables mezi lidmi rok od roku roste. Zatímco v roce 2014 o nich nic nevěděl každý třetí člověk, dnes je to již jen každý čtvrtý. Přesto se počet lidí vlastnících takovéto zařízení příliš nezvýšil a stále si více než polovina respondentů wearables pořídit neplánuje. Největší zájem o tento druh elektroniky je ve věkové kategorii od 35 do 50 let, a to především mezi lidmi se středoškolským vzděláním s maturitou. A proč by si lidé wearables pořídili? Hlavním důvodem stejně jako v minulém roce zůstává sledování fyzické aktivity, zdraví a kondice.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Zdroj: OMG Research, Snapshots 2015

Reklama
Know

 

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)