Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Živnostenské listy jdou do printu v nákladu 20 tisíc

Trh bude brzy bohatší o další B2B titul. Po třech pilotních vydáních v dubnu, květnu a červnu v nákladu 36 tisíc výtisků, které obdrželi vytipovaní podnikatelé a členové podnikatelských organizací zdarma, míří Živnostenské listy do tisku. Časopis s měsíční periodicitou, jenž je zaměřen především na malé podnikatele, vydává společnost Dialogum. První „ostré“ číslo by v září mělo stát 59 korun. V čele redakce časopisu je Kateřina Kotalová, kterou doplňují další dvě redaktorky.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast
Vánoční nákupy

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)