Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Z poháru FAČR je MOL Cup

Ropná a plynárenská společnost MOL Česká republika se stala generálním partnerem Poháru FAČR. Ten se tak nově bude jmenovat MOL Cup a v pozici generálního partnera nahrazuje Českou poštu. Partnerskou smlouvu obě strany podepsaly na tři roky s opcí na další dva. „Chceme přinést pohár i do menších obcí, aby lidé mohli zažít pohárovou atmosféru,“ řekl Oszkár Világi, člen představenstva Skupiny MOL. S příchodem nového generálního partnera získává pohár novou identitu, včetně loga a komunikace. Nově byly spuštěny sociální sítě jako Facebook, Twitter a YouTube kanál. V rámci aktuálního ročníku fotbalového poháru se odehraje 187 utkání.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)