Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Vítězka Cannes Predictions dostala kolo „made by Burnett“

Skoro tisíc soutěžících převážně z reklamních a marketingových oborů – a nejen z České republiky – se zúčastnilo 16. ročníku tipovací soutěže Cannes Predictions, kterou ve spolupráci se svou chicagskou centrálou organizovala česká pobočka kreativní agentury Leo Burnett.

Tato agenturní síť pořádá svou globální tipovací soutěž na nejlepší reklamy festivalu Cannes Lions už řadu let, a to v desítkách zemí světa.

Účastníci Cannes Predictions se díky ní mohou na chvíli vžít do rolí porotců festivalu Cannes Lions, protože vybírají z 20 reklamních prací, které ze shortlistu festivalu jako ty potenciálně nejúspěšnější vybrali kreativní ředitelé a senior stratégové sítě LB.

Reklama
ČEZ

Každá agentura sítě pro soutěž připravuje své vlastní promo a způsob hlasování. Leo Burnett Praha tak letos přichystala facebookovou aplikaci a printovou a social media kampaň. Koncept celé komunikace byl založen na souboji ikon dvou výrazných spotů Always vs. World Food Programme se sloganem Kdo se letos v Cannes dostane na bednu?

Zajímavé je, že ačkoliv si v českých predictions tiplo přesně 930 lidí, na stupíncích vítězů se umístili jen stávající nebo bývalí zaměstnanci agentury Leo Burnett. Na třetím místě se umístil a agenturní merchandising získal projektový manažer její divize Farmhouse Jiří Jaroš. Druhá byla junior art directorka Samanta Budinová, která dostala celoroční předplatné tištěné i webové verze týdeníku M&M, jenž byl mediálním partnerem akce.

Zcela nejlépe – včetně absolutního vítěze Cannes Lions, kampaň #Like A Girl značky Always, která se snažila změnit negativní význam fráze „jako dívka“ a podpořit sebevědomí dospívajících žen – ovšem tipovala bývalá strategic plannerka LB a nyní nezávislá konzultantka Zuzana Behová.

Za svůj dobrý odhad získala velmi povedené repasované kolo značky Favorit v provedení „fixed gear“ a v designu Leo Burnett.


Absolutním vítězem letošních českých Cannes Predictions a majitelkou skutečně šikovného bicyklu kustomizovaného podle LB se stala Zuzana Behová (druhá zprava).

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)