Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Tvrdý boj v britském bulváru

Oblíbeným zvykem řady médií je podpořit své letní prodeje malým dárkem pro čtenáře – slunečními brýlemi, křížovkářskou přílohou nebo vzorkem opalovacího krému. Dárek, pro který se rozhodli v britském deníku Daily Mirror, se na první pohled nevymyká z této skupiny – ochranný balzám na rty a speciální obálka novin s návodem na to, jak z ní složit jednoduchou papírovou čepici.

Konkurenci však nepotěšil (a ne proto, že by papírové čepice a balzámy na rty šly na dračku). Obojí totiž byla kampaň proti konkurenčnímu deníku The Sun. Papírovou čepici i balzám zdobil nápis „Sun protection“ (ochrana proti slunci), na pomádě doplněný o podtitulek „Read the Intelligent Tabloid“ (čtěte inteligentní bulvár).

Akce přichází jenom pár měsíců poté, co Daily Mirror využil březnové zatmění slunce ke kampani „Eclipse of the Sun“ (Zatmění Slunce), ve které upozorňoval na klesající počet čtenářů konkurenčního deníku.

Reklama

Více času před „Zrcadlem“

The Sun má i navzdory poklesům pořád více než dvojnásobný prodej než Daily Mirror. Výrazně ovšem ztrácí na webu, a z hlediska počtu čtenářů tak doplácí na svůj paywall. Měsíčně si jeho printovou i webovou verzi přečte 13,6 milionu čtenářů. U Mirroru, který má celý webový obsah dostupný zdarma, je to téměř 23 milionů čtenářů.

Útočnou kampaň The Sun označil jako trapnou. „Měli by věnovat víc času dlouhému a kritickému pohledu do „Zrcadla“ a porovnat své nedávné texty s exkluzivním materiálem v The Sun,“ vyjádřilo se tiskové oddělení The Sun. Ve svém prohlášení zároveň upozorňuje na to, že co do počtu výtisků, za které čtenáři i platí, překonává svého konkurenta o milion kusů.

Podle Guardianu má britský bulvár díky několika kauzám, jako byl kolaps zpěvačky Lily Allenové na festivalu v Glastonbury, zatím úspěšné léto.


Papírová čepice a pomáda, kterými se Daily Mirror rozhodl bojovat proti konkurenci.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)