Americké sociální sítě Facebook a Twitter zveřejnily své hospodářské výsledky za druhý kvartál. Tržby obou společností vzrostly, výsledky Twitteru překonaly i očekávání analytiků. Tržby mikroblogovací sítě v druhém čtvrtletí činily 502,4 milionu dolarů, což představuje meziroční nárůst o 61 procent. Analytici očekávali tržby jen ve výši 481,3 milionu dolarů. Facebook zaznamenal růst tržeb o 39 procent na 4,04 miliardy dolarů. Zatímco největší sociální síť dosáhla v druhém čtvrtletí čistého zisku ve výši 715 milionů dolarů (pokles ze 788 milionů ve stejném období loňska), Twitter zůstává ve ztrátě. Čistá ztráta společnosti se snížila na 136,7 milionu dolarů z loňských 144,6 milionu dolarů. Zisk Facebooku klesl zejména v důsledku investic do mobilních aplikací a do vývoje nových produktů. Tyto investice by se podle expertů měly projevit v nárůstu tržeb v příštích letech. U obou sítí výrazně rostly tržby z reklamy. U Facebooku dosahují 3,87 miliardy dolarů, což je o 43 procent více než loni. Twitter zvýšil své tržby z reklamy na 452 milionů dolarů, což v meziročním srovnání znamená 63procentní nárůst. Významnou složku představuje mobilní reklama, u Facebooku tvoří 76 procent celkových příjmů z reklamy, v případě Twitteru 88 procent.