Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Tržby Facebooku a Twitteru rostou

Americké sociální sítě FacebookTwitter zveřejnily své hospodářské výsledky za druhý kvartál. Tržby obou společností vzrostly, výsledky Twitteru překonaly i očekávání analytiků. Tržby mikroblogovací sítě v druhém čtvrtletí činily 502,4 milionu dolarů, což představuje meziroční nárůst o 61 procent. Analytici očekávali tržby jen ve výši 481,3 milionu dolarů. Facebook zaznamenal růst tržeb o 39 procent na 4,04 miliardy dolarů. Zatímco největší sociální síť dosáhla v druhém čtvrtletí čistého zisku ve výši 715 milionů dolarů (pokles ze 788 milionů ve stejném období loňska), Twitter zůstává ve ztrátě. Čistá ztráta společnosti se snížila na 136,7 milionu dolarů z loňských 144,6 milionu dolarů. Zisk Facebooku klesl zejména v důsledku investic do mobilních aplikací a do vývoje nových produktů. Tyto investice by se podle expertů měly projevit v nárůstu tržeb v příštích letech. U obou sítí výrazně rostly tržby z reklamy. U Facebooku dosahují 3,87 miliardy dolarů, což je o 43 procent více než loni. Twitter zvýšil své tržby z reklamy na 452 milionů dolarů, což v meziročním srovnání znamená 63procentní nárůst. Významnou složku představuje mobilní reklama, u Facebooku tvoří 76 procent celkových příjmů z reklamy, v případě Twitteru 88 procent.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)