Mezinárodní hudební festival Struny podzimu pro letošní ročník navázal spolupráci se společností RSJ Karla Janečka a Centrálním depozitářem cenných papírů. Multižánrová přehlídka ke stálým mediálním partnerům, jako jsou ČT, ČRo a HN, letos přidala i reklamní síť Httpool, která u nás zastupuje streamovací službu Spotify. „Festival je postaven na vícezdrojovém financování. Podpora ministerstva kultury a hlavního města je pro nás nezbytná, stejně tak zásadní jsou dlouhodobé vztahy s významnými partnery z korporátní sféry a silnými mecenáši,“ říká k tomu výkonná ředitelka Dana Syrová. Dlouhodobými partnery akce jsou KKCG a Privat Bank. „Nabízíme spojení značky s výjimečnými zážitky. Důležitá je samozřejmě celková úroveň poskytovaného marketingového plnění,“ dodává Syrová. Hlavní hvězdou letošního festivalu bude opět americká jazzová zpěvačka Cassandra Wilsonová (na snímku).