Lokální pobočka společnosti Sony Mobile se pro propagaci nových telefonů Xperia Z3 a Z3 Compact rozhodla rozšířit mezinárodní kampaň #ICan o lokální komunikaci prostřednictvím českých ambasadorů. Stali se jimi mistryně ČR ve freedivingu Vendula Strachotová, hudebník a producent Michal Novák a hasič Martin Štaigl. Minutové spoty mají ukázat jejich výjimečnost a taky to, že s telefonem Xperia dokážou „přežít pod vodou“, „zůstat vzhůru několik dní“ nebo „slyšet to, co jiní nemohou“.
„V kampani neklademe důraz pouze na přednosti smartphonů Xperia, ale chceme v ní ukázat, jak tyto výhody využívají ve svém každodenním životě vybraní hrdinové, kteří oplývají stejně výjimečnými vlastnostmi,“ říká Kristýna Bernatová, channel marketing manažerka firmy pro ČR.
Koncept kampaně připravil Marek Bačo z MediaCom Beyond Advertising, obsahové divize mediální agentury MediaCom, která obstarala nákup mediálního prostoru. Scénáře a realizaci spotů připravila agentura Manaworld Creative. Všechny spoty režíroval Ondřej Urbanec. Komunikace probíhá výhradně v digitálním prostředí, konkrétně na Facebooku a YouTube.
Česká pobočka mobilní divize Sony se rozhodla, že její současné modely si zaslouží „lokalizovanou podporu“. Jednou z tváří kampaně je potápěčka Vendula Strachotová.