Marketéři mají v hlavách zakořeněný mýtus, že reklama musí vždy vychvalovat produkt. Lidé si zase mysleli, že on-line mapy slouží jen pro hledání konkrétního místa či trasy z bodu A do bodu B. Mapy toho na internetu přitom umí mnohem víc a my jsme chtěli, aby se to lidé dozvěděli. Místo toho, abychom komunikovali funkce, které již na mapách jsou, rozhodli jsme se vymyslet něco, co lidi vyloženě potěší. Spojili jsme tak mapy s výlety. Aby toto spojení fungovalo, zkusili jsme mix několika věcí. Připravili jsme spoty, které stojí především na záběrech z krásných koutů České republiky. Ty jsme postupně pouštěli v televizi a rádiu. Každý spot je vlastně tip na víkendový výlet. Nezůstalo ale jen u pouhé rady, kam vyrazit. Náš tým šel také do terénu a na doporučovaných místech uspořádal svého druhu letní roadshow s obří nafukovačkou ve tvaru tzv. POI bodu (červená bublina, která obvykle ukazuje důležitá místa jako parkoviště, restaurace nebo vyhlídky). Když lidé na toto stanoviště přišli, byli mile překvapeni, zvláště když jim místní znalci doporučili, kde se dá v okolí vykoupat nebo kde mají nejlepší svíčkovou. Došlo tím k propojení opravdového výletu s jeho plánováním v reálném světě. Výlet na Macochu ukázal, jak koncept funguje. Díky reklamě a připravené trase v on-line mapách se podařilo celý areál naprosto vyprodat a parkoviště doslova „praskala ve švech“. Při cestě na řeku Otavu se nás zase už cestou na benzince ptali, co děláme u nich, když už bychom měli být na řece. Lidé o našich aktivitách vědí a je vidět, že reklamní spot nemusí fungovat jen jako prostor pro vychválení vlastního produktu. Ve spotu toho moc ze samotného plánovače, na který jsme chtěli primárně upozornit, neukazujeme. Místo toho jsme lidem dali rovnou námět, jak si fyzicky užít léto. Opět se tak ukázalo, že nejúčinnější je reklama, která vyvolává pozitivní emoce a lidem opravdu něco přinese. Mnohdy stačí jen málo. Třeba obyčejný tip na sympatický výlet.
Areál se vyprodal a parkoviště doslova praskala ve švech.