Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Pro CZC.cz opět hrají zaměstnanci

Tuzemský e-shop CZC.cz odstartoval svou podzimní kampaň se sloganem „Kdo šetří, má za dva a půl“. Hlavních rolí se opět ujali zaměstnanci společnosti, kteří se tentokrát převtělili do učitelů a studentů před školní tabulí. Kreativní koncept pochází od agentury Digital Brain, která uspěla v národním kole Young Lions. Na konceptu kampaně, která má svou vlastní webovou stránku chci2500.cz, se podílel rovněž brand tým CZC.cz. Spot propaguje bonus 2500 korun při nákupu kreditní kartou Premia od společnosti Home Credit. Kromě sponzorských a reklamních spotů v České televizi a na Primě běží videa i na videoserveru YouTube. Podporu zajišťují rovněž rozhlasové spoty a reklama prostřednictvím sociálních sítí. Celá kampaň vyvrcholí na konci října.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)