Přístav začal skoro s milionem diváků

Minulou středu na televizních obrazovkách odstartoval nový seriál TV Prima Přístav. Jeho první díl sledovalo 959 tisíc diváků starších 15 let s podílem na sledovanosti 26,82 procenta, díky čemuž se Přístav stal nejsledovanějším večerním pořadem napříč televizními stanicemi. Prima na úspěch zareagovala nasazením jeho repríz do programu. Od konce srpna se opakované díly seriálu Přístav budou objevovat i v nedělní podvečery. Nicméně loni byla Prima úspěšnější, seriál Vinaři debutoval se dvěma miliony diváků.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
skupina Direct
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
skupina Direct