Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Přístav začal skoro s milionem diváků

Minulou středu na televizních obrazovkách odstartoval nový seriál TV Prima Přístav. Jeho první díl sledovalo 959 tisíc diváků starších 15 let s podílem na sledovanosti 26,82 procenta, díky čemuž se Přístav stal nejsledovanějším večerním pořadem napříč televizními stanicemi. Prima na úspěch zareagovala nasazením jeho repríz do programu. Od konce srpna se opakované díly seriálu Přístav budou objevovat i v nedělní podvečery. Nicméně loni byla Prima úspěšnější, seriál Vinaři debutoval se dvěma miliony diváků.

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu