Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Porovnáváme elektroniku i cestování

Dnes se podíváme na to, jaké on-line aktivity obvykle děláme, když kupujeme nějaký výrobek či službu. Z průzkumu vyplynulo, že internet využíváme především k porovnání cen a vyhledávání informací. Lidé hledají informace, resp. porovnávají ceny v kategoriích, které mají mnoho konkurentů mezi prodejci. Cena zboží bývá vyšší a nejedná se o zboží denní spotřeby, tj. elektronika, počítače, cestování a vybavení domácnosti. Lidé rovněž hledají informace v případě, že jim chybí osobní zkušenost s produktem. Respondenti dále často také hledají kamenné obchody či provozovny, když si vybavují domácnost nábytkem, spotřebiči, elektronikou nebo když chtějí vyrazit na jídlo, do barů apod. Sdílení informací s rodinou a přáteli, resp. přes sociální sítě, není zdaleka tak rozšířené jako ostatní on-line aktivity. Ale třeba v případě aut sdílí informace 17 % oslovených, kteří uvedli, že produkt z této kategorie nakoupili.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)