PlayStation s hororovou hrou

Agentura Wunderman připravila pro svého klienta PlayStation kampaň na podporu uvedení hororové hry Until Dawn na český trh, která zahrnovala noční outdoorovou soutěž o exkluzivní edici hry, jež proběhla na nejstrašidelnějších místech v Praze a v Brně. Kampaň zahájil teaser, který tematicky navazuje na prostředí a děj hry Until Dawn. Samotná akce pak probíhala ve dvou po sobě následujících dnech v Praze na Kavčích horách a v Brně na Stránské skále. Během obou večerů agentura v reálném čase komunikovala s fanoušky na Facebooku a připravila pro ně na této sociální síti speciální obsah. Jedná se o několikátou kampaň, kterou agentura pro PlayStation zrealizovala. Loni připravila PlayStation event v kině.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk