Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Nový blog cílí na manažerky

Módní ředitelka časopisu Harper’s Bazaar Lucie Janotová a píáristka Eva Jasanovská startují nový lifestylový blog BoBo Vibe. BoBo Vibe chce cílit na střední a vyšší třídu, manažerku či drobnou podnikatelku, úspěšnou ženu. Zaměřením na jinou cílovou skupinu se blog BoBo Vibe snaží odlišit od módních či lifestylových blogů, které cílí spíše na mladší čtenářky. Blog je rozdělen na čtyři sekce – móda, kosmetika, gurmet a lifestyle. „Náš koncept je jiný. Všichni naši BoBo přispěvovatelé jsou stejně jako my profesionálové z oboru. Tím se lišíme. To, o čem mluví a co je baví, je zároveň i živí. Naši sloupkaři jsou navíc ve svém oboru velmi úspěšní,“ shodují se Eva Jasanovská a Lucie Janotová. Na web přispívají nutriční specialistka působící v Londýně Gabriela Peacock, akademická malířka Veronika Drahošová či psycholožka Kateřina Kantová. Stránky vytvořila agentura Insidea a logo Nicola Russolo.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)