Módní ředitelka časopisu Harper’s Bazaar Lucie Janotová a píáristka Eva Jasanovská startují nový lifestylový blog BoBo Vibe. BoBo Vibe chce cílit na střední a vyšší třídu, manažerku či drobnou podnikatelku, úspěšnou ženu. Zaměřením na jinou cílovou skupinu se blog BoBo Vibe snaží odlišit od módních či lifestylových blogů, které cílí spíše na mladší čtenářky. Blog je rozdělen na čtyři sekce – móda, kosmetika, gurmet a lifestyle. „Náš koncept je jiný. Všichni naši BoBo přispěvovatelé jsou stejně jako my profesionálové z oboru. Tím se lišíme. To, o čem mluví a co je baví, je zároveň i živí. Naši sloupkaři jsou navíc ve svém oboru velmi úspěšní,“ shodují se Eva Jasanovská a Lucie Janotová. Na web přispívají nutriční specialistka působící v Londýně Gabriela Peacock, akademická malířka Veronika Drahošová či psycholožka Kateřina Kantová. Stránky vytvořila agentura Insidea a logo Nicola Russolo.