Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Mobil pro zábavu a módu, tablet pro knihy

Tento týden se podíváme na to, která zařízení se používají před, během a po nákupu. Dotázáni byli respondenti, kteří v posledním půlroce nakoupili produkt z vybraných kategorií v kamenné prodejně nebo na internetu a současně využívali buď smartphone, tablet, notebook, nebo stolní počítač. Z průzkumu vyplynulo, že smartphone je nejvíce používán při nákupu produktů či služeb spojených s mobilem, zábavou, návštěvou restaurací, barů či nákupem bot a oblečení. Obuv, oděvy a vstupenky se nejvíce kupují také na tabletu, podobně jako knihy a e-knihy, kosmetika s drogerií nebo spotřební elektronika. Přenosný nebo stolní počítač respondenti využívají dva- až čtyřikrát častěji než smartphone nebo tablet. Sortiment nejvíce nakupovaných produktů či služeb je téměř stejný jako u tabletu. Výjimkou je nákup knih, který je populárnější na tabletu, což může souviset s tím, že tablet bývá zároveň i primárním zařízením pro čtení e-knih.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)