Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

KPMG upíná pozornost na content marketing

KPMG Česká republika vydává nový klientský magazín Marwick. První vydání vychází ve středu 2. září, součástí kampaně je i distribuce formou přílohy magazínu Ekonom (pouze pro předplatitele). Cílovou skupinou jsou stávající a potenciální klienti KPMG. Poradenská a auditorská firma tímto krokem chce dostat důležitá a zajímavá témata ke svým klientům stravitelnější formou než běžné, dosud vydávané studie a zároveň ukázat komplexnost témat a služeb, kterými se KPMG zabývá. Kromě tištěného vydání nabízí společnost též možnost předplatit si zdarma pravidelné zasílání do e-mailové schránky a archiv čísel, stejně jako četbu aktuálního čísla na www.marwick.cz. V pilotním režimu je periodicita plánována jednou za dva měsíce. Redakci Marwicku vedou za textovou část Michaela Raková, za design Štěpán Prokop. Na obsahu se podílí i další profesionální novináři a zaměstnanci KPMG.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)