Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Hodnota bannerové reklamy v červenci klesla

Hodnota bannerové reklamy v červenci při srovnání s červnem klesla o 23 procent na 397,2 milionu korun. Meziročně bannerová reklama v ceníkovém srovnání zaznamenala pokles o šest procent. Plyne to z výstupů projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost Nielsen Admosphere. Největším zadavatelem reklamy byla znovu společnost Internet Mall (22,5 milionu Kč), následovaná Procter & Gamble (13,6 milionu Kč) a Skrz.cz (12,7 milionu Kč).

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)