Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Zábavná veřejná služba Drtinové a Veselovského

Chtěli 750 tisíc, vybrali přes dva miliony. Internetová televize DVTV (spolupracuje s vydavatelstvím Economia, které publikuje i Marketing & Media) kolem bývalých moderátorů České televize Daniely Drtinové a Martina Veselovského už poněkolikáté potvrdila, že přišla v pravý čas v tom pravém formátu. Po roce existence se tým DVTV nyní rozhodl spustit crowdsourcingovou kampaň na podporu širšího záběru televize – plánuje natáčení v regionech, předvolební debaty, náročnější projekty. Za tím účelem se pokusila vybrat tři čtvrtě milionu. A výsledek předčil očekávání. Kampaň je možné rozebírat z pohledu marketingové komunikace – od podpory na sociálních sítích až po dobře zvolenou nabídku prémiových odměn za vyšší příspěvky (Veselovský se asi naběhá více, než plánoval, Drtinová si vícekrát zajde na večeři). Zajímavé je ale i přízvisko, které si nárokují – první televize veřejné služby. Veřejnou službu jsme až dosud spojovali primárně s médii veřejné služby, tedy Českou televizí, Českým rozhlasem, případně Českou tiskovou kanceláří. DVTV nám však podprahově vzkazuje, že tato média už na své poslání nestačí a soukromník je musí doplnit kvalitním obsahem. Je tomu ale tak? V této chvíli ani tak nejde o definici veřejné služby v širokém slova smyslu, jak stanoví například zákon o ČT, ale o konkrétní kontrapunkt k jiným moderovaným debatám, především předchozímu místu činu moderátorské dvojice – Událostem, komentářům. Při pohledu na tematickou skladbu obou pořadů se ale rozhodně nezdá, že by DVTV nějak Události, komentáře ve veřejné službě předstihovala. Debata o maratonu na severním pólu jistě není něčím, bez čeho by se veřejná sféra zhroutila. V případě DVTV totiž nejde ani tak o přísahu na principy veřejné služby, ale jednoduše o kvalitní moderování. Oba moderátoři plně rozvinuli svůj styl, který v ČT občas potlačovali, a lidi prostě svébytně vedené rozhovory od Daniely „Pojednácté se vás ptám“ Drtinové a Martina „Počkejte, tomu nerozumím“ Veselovského baví. Proto je čím dál víc sledují. A proto jim nyní přispěli tak vysokou částkou.

 

Rozhodně se nezdá, že by DVTV Události, komentáře ve veřejné službě předstihovala.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast
Vánoční nákupy

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)