Značka Rajec z portfolia krnovské Kofoly zůstává i ve své nové letní kampani, podporující řadu Rajec Bylinka, věrná svému prověřenému konceptu spojení s přírodou a lesními obyvateli Rajecké doliny. Místo denních záběrů ze života zvířat však tentokrát nabízí atmosféru noční přírody, přičemž průvodcem po světě rajeckých bylinek má být poprvé světluška. „Subbrand Rajec Bylinka jsme se rozhodli nadlinkově podpořit po více než šesti letech. Aktuální komunikační koncept navazuje na jarní kampaň, ale namísto medvěda nás krásami Rajecké dolinytentokrát provedou světlušky,“ vysvětluje senior brand manager Pavol Chalupka. Spot připravila agentura Kaspen/Jung von Matt, která kromě hlavní hrdinky příběhu přišla i s nápadem zasadit jej do noční atmosféry. Režii měla opět Jasmina Blaževič. Kampaň bude v českých televizích nasazena od 20. července 2015. Podpořena bude aktivitami v digitálním prostoru a také aktivací v místech prodeje.