Rajec zase kouzlí s přírodou. V noci

Značka Rajec z portfolia krnovské Kofoly zůstává i ve své nové letní kampani, podporující řadu Rajec Bylinka, věrná svému prověřenému konceptu spojení s přírodou a lesními obyvateli Rajecké doliny. Místo denních záběrů ze života zvířat však tentokrát nabízí atmosféru noční přírody, přičemž průvodcem po světě rajeckých bylinek má být poprvé světluška. „Subbrand Rajec Bylinka jsme se rozhodli nadlinkově podpořit po více než šesti letech. Aktuální komunikační koncept navazuje na jarní kampaň, ale namísto medvěda nás krásami Rajecké dolinytentokrát provedou světlušky,“ vysvětluje senior brand manager Pavol Chalupka. Spot připravila agentura Kaspen/Jung von Matt, která kromě hlavní hrdinky příběhu přišla i s nápadem zasadit jej do noční atmosféry. Režii měla opět Jasmina Blaževič. Kampaň bude v českých televizích nasazena od 20. července 2015. Podpořena bude aktivitami v digitálním prostoru a také aktivací v místech prodeje.

null

Reklama
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-07

MAM Exkluzivně v časopise

Jaroslav Vígh
Jindřich Fáborský
Milka

MAM Téma čísla

iStock_lupa_pismena_SEO_hledani_nový web-otvírák (92)
kina
Návrh bez názvu-8
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů leden 2025
nova_O2
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)
MAM Souboj spotů leden 2025
nova_O2
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)