Reklama
Megaboard

Facebook testuje videa

ADWEEK

Největší sociální síť světa testuje nový systém placení za videa. Doposud dostala peníze pokaždé, když se reklamní spot objevil v newsfeedu. Nyní Facebook zkouší model, ve kterém inzerenti zaplatí až ve chvíli, kdy bude uživatel video sledovat déle než deset sekund. Způsob počítání zhlédnutí zatím zůstává stejný. V posledních měsících Facebook zaznamenal výrazně vyšší sledovanost oproti videoportálu YouTube. Jenže Facebook započítává zhlédnutí už ve chvíli, kdy uživatel video sleduje tři sekundy, zatímco YouTube ho zaznamenává až po půlminutě.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále