Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Češi preferují cyklistiku a sportovce v reklamě

Češi se sportu věnují víc, než si možná myslíme, ukázal výzkum, který pro společnost Sport Invest realizovala výzkumná agentura NMS Market Research. Téměř dvě třetiny Čechů (63 %) ve věku 16-54 let se sportu aktivně věnují, většina dokonce alespoň 1x týdně. Aktivně sportující Češi utratí za sport měsíčně v průměru 500 Kč. Nejčastěji se věnujeme cyklistice (46 %), plavání (35 %), běhání (28 %) a horské turistice (28 %), z kolektivních sportů vede volejbal (12 %), fotbal (10 %) a hokej (6 %). Sport pasivně sleduje 65 % Čechů. Hokej je sice na prvním místě (60 %), ale na druhé místo se dostal biatlon (47 %), který odsunul fotbal (42 %) až na třetí příčku. Desetina dotázaných dokonce považuje fotbal za nejnudnější sport (navíc daleko nejzkorumpovanější – 88 %). Z výzkumu dále vyplývá, že sportovci jsou vhodnými nositeli reklamních sdělení. Sportovce si lidé spojují s různými vlastnostmi, např. Martina Sáblíková je prototypem hrdiny, Petr Čech je vnímán jako typ rodinný.

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)