Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Ženská krása je nejblyštivějším klenotem

 

Vizuál je čistý a na vysoké úrovni, není vulgární a upoutá pozornost, nicméně je poměrně prvoplánový a zaujme spíše muže. Otázkou tedy je, na koho vizuálem značka cílí, špeky nejsou hřích!

Martina Votrubová, social media manager, TL5 Digital

 

Už jsme ze série viděli i silnější varianty (jeptiška je bezkonkurenční), ale byť sází na myšlenku „čím víc masa, tím líp“, nepůsobí sexisticky, a vzhledem k naší otupělosti reklamou vlastně už ani dráždivě…

Reklama
ČEZ

Lucie Palkosková, community manager & copywritter, followbubble.com

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)