Ženská krása je nejblyštivějším klenotem

 

Vizuál je čistý a na vysoké úrovni, není vulgární a upoutá pozornost, nicméně je poměrně prvoplánový a zaujme spíše muže. Otázkou tedy je, na koho vizuálem značka cílí, špeky nejsou hřích!

Martina Votrubová, social media manager, TL5 Digital

 

Už jsme ze série viděli i silnější varianty (jeptiška je bezkonkurenční), ale byť sází na myšlenku „čím víc masa, tím líp“, nepůsobí sexisticky, a vzhledem k naší otupělosti reklamou vlastně už ani dráždivě…

Lucie Palkosková, community manager & copywritter, followbubble.com

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia