„Neztraťte celý život pohledem zpět,“ zní claim spotu, který pro irský Úřad pro silniční bezpečnost natočila agentura Irish International. Kamera po celou dobu rotuje kolem ženy, která se s otáčením hlavy přes rameno vrací ve vzpomínkách stále hlouběji do předchozích etap svého života. Z nich postupně vychází najevo, že její smutný a zamyšlený pohled je způsobený autonehodou, při které zemřela její dcera. Příčinou neštěstí přitom bylo právě otočení se směrem k dítěti na zadní sedačce. Pohyb kamery se tak váže nejen k nebezpečnému chování, ale i k neustále se vracejícímu pocitu viny, který ženu neopouští ani na smrtelné posteli. Podle Úřadu pro silniční bezpečnost může být jízda s dítětem v autě dvanáctkrát více rozptylující než řízení s mobilním telefonem u ucha.
Držitel Zlatého lva
Video natočil režisér Martin Stirling, který dokázal velmi silnou emoci přenést už v loňském spotu pro neziskovou organizaci Save the Children, za který na nejprestižnějším mezinárodním festivalu reklamy v Cannes získal Zlatého lva. V tomto umně natočeném videu se život londýnské dívky ze středostavovské rodiny mezi dvěma oslavami narozenin razantně mění kvůli válečnému konfliktu. Změnou lokace do „domácího“ prostředí se tvůrcům podařilo britskému publiku přiblížit pocity lidí trpících kvůli válečnému konfliktu v Sýrii. Zneklidňující hudbu k aktuálnímu spotu složil Gareth Averill, který v minulosti spolupracoval na reklamách pro značky BMW, Playstation nebo Wrangler.
Kvůli přesvědčivému „omlazování“ hlavní hrdinky obsadili tvůrci do její role matku s dcerou.