Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Žaloba na Yahoo! kvůli šmírování

Americká společnost může podle rozhodnutí kalifornského okresního soudu čelit hromadné žalobě služeb kvůli nezákonnému využívání informací z e-mailů pro reklamní účely. Připojit by se k ní podle odhadů mohl až milion lidí. Zatímco uživatelé Yahoo! s tím souhlasí v licenčních podmínkách, data uživatelů ostatních služeb byla získávána bez jejich svolení. Reklama tvoří 79 procent příjmů kalifornské firmy. Yahoo! se hromadné žalobě bránilo i tvrzením, že část uživatelů ostatních e-mailových služeb posílala zprávy na jeho e-maily, i když už o získávání informací věděli. Tím měli s touto praktikou vyjádřit souhlas.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)