Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Startuje kampaň na Superb

Automobilka Škoda staví svoji globální kampaň propagující novou generaci modelu Superb na sloganu „Travel in style. Travel in space“. Ten má odkazovat k novému designu a velkému prostoru uvnitř automobilu. Kampaň zahrnuje televizní a internetové reklamní spoty, inzeráty v tisku, venkovní reklamní plochy plakáty, on-line a mobilní reklamu, aktivity na sociálních sítích i akce jednotlivých lokálních partnerů značky Škoda. Reklamní spot odkazuje i na druhý význam anglického slova space. Děj se odvolává na takzvaný Wow! signál, který byl v roce 1977 zaznamenán radioteleskopem Big Ear v Ohiu z oblasti souhvězdí Střelce. (Víc o marketingu značky Škoda čtěte v rozhovoru na str. 17.)

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)