Po pěti letech na trhu spustil český vyhledávač slev Skrz.cz zcela novou inzertní platformu Můj.Skrz.cz. E-shopy, slevové servery i kamenné obchody získají díky automatizovanému systému možnost efektivnější propagace svých zvýhodněných nabídek. Mezi hlavní přínosy nové platformy patří dále přístup k real time vyhodnocení kampaní a intuitivní práce s vlastními nabídkami. Jedním z pilířů jsou také pravidelné, tematicky zaměřené Skrz Tipy, do kterých se může každý inzerent kdykoliv zapojit. Ty jsou nově nasazovány na titulní stránce a promovány napříč celým Skrz.cz, což inzerentům může navýšit prodej nabídek až o 30 procent. V současnosti je do platformy zapojeno přes 30 aktivních inzerentů, mezi nimi např. Mall, Kasa, Okay či Sconto Do konce roku by se jejich počet měl rozšířit na 100. Nejužitečnější funkcí nové platformy je automatizace celého systému vyhodnocování kampaní. Systém se rozhoduje na základě analytických dat. V případě, že se nabídka dobře prodává, je více a zároveň cíleně propagována. V opačném případě je propagace utlumována, či dokonce zastavena, aby inzerent zbytečně nepřišel o peníze a mohl svoje finance využít efektivněji. Nový Můj.Skrz.cz umožňuje také lepší práci s jednotlivými nabídkami. Inzerent si prakticky během několika vteřin může nastavit parametry propagace nových nabídek či cenové limity kampaně. Systém navíc inzerentovi sám napovídá, které nabídky propagovat a jakou cenu za klik ideálně nastavit. K dispozici jsou také okamžitá data o úspěšnosti nabídek, počtu jejich zobrazení i prokliků, stejně tak jako o celkových nákladech.