Rémy uvádí prémiové „mixery“ Fever-Tree

Dovozce prémiových lihovin Rémy Cointreau rozšiřuje svou nabídku o ucelenou řadu značky Fever-Tree, která je světovým lídrem v kategorii „mixerů“, tedy nealkoholických nápojů určených ne ke přímé spotřebě, ale k míchání s jakostními lihovinami. Distribuci v Česku přebírá od Ultra Premium Brands, na Slovensku pak začne s budováním značky na „zelené louce“. Fever-Tree je britská firma založená v roce 2005, jejíž hodnota aktuálně přesahuje 150 milionů liber. V komunikaci se soustředí zejména na word-of-mouth aktivity mezi odborníky a influencery.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17
iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard