Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

O jižní Moravě otevřeně

Můj negativní komentář na DVTV u Daniely Drtinové ohledně propagačního spotu Jihomoravského kraje se zřejmě dotkl několika patriotů, kteří mi na Facebooku spílali. Pravda, mohl jsem být poněkud diplomatičtější, ale nepřijde vám trochu divné, jak lidé mění mluvu, jen co se zapnou kamery? Na sociálních sítích klidně o něčem řeknou, že jim to přijde jako pěkná blbost, ale jak se rozsvítí světla lamp, hned formulují, že to „není příliš šťastné“ nebo že si „dovedou představit lepší variantu“ a podobně.

Ono samozřejmě – žijeme v malé zemi, tady když někomu šlápnete na nohu, tak na něj co chvíli narazíte. A přitom jde o bouři ve sklenici vody. Snad to pomůže zadavatelům, aby si uvědomili, že pokud si vysoutěží za nejnižší možnou cenu spot s desítkami účinkujících ve spoustě prostředí, že namísto úspory mohou taky sklidit pěknou ostudu.

Jakub Horák, producent

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)