Sekce digitálních agentur při Asociaci komunikačních agentur (AKA) a agentura Dobrý web zahájily registrace do druhého, říjnového běhu nového vzdělávacího projektu Akademie digitálního marketingu, jehož tříměsíční výuku završí studenti závěrečným testem a obhajobou seminární práce.
Studenti akademie DigiAka mají získat komplexní know-how z oblasti digitálního marketingu v rámci osmi odborných tematických modulů. Jsou to byznys cíle a řízení projektů, on-line reklama, search engine marketing, obsah a e-mailing, sociální média, digitální integrovaná komunikace, user experience a webová analytika.
Každý z těchto modulů má svého odborného garanta, který připravuje koncept výuky a zapojuje do přednášek další významné osobnosti jako hosty. Garanty prvního běhu jsou třeba Petr Laštovka z OgilvyOne, Eduard Piňos z Nydrle nebo šéf digitálního marketingu Wundermanu Vladimír Rejlek.
Získané znalosti musí studenti prokázat při závěrečném testu a obhajobě seminární práce. Pro úspěšné absolventy je připraven certifikát a doporučení, jakým směrem se ubírat v kariéře.
„Těšíme se, že certifikát z této akademie se stane jakýmsi poznávacím znamením a jeho nositelé budou chápat tytéž pojmy stejně a mluvit stejnou řečí. Našim agenturám pak usnadní výběr lidí na příslušné pozice,“ říká výkonný ředitel AKA Michal Charvát.
V rámci seminární práce se studenti zaměřují na hodnocení digitálních aktivit reálné firmy, přičemž si mohou sami zvolit, zda budou seminární práci zpracovávat pro značku Blue České spořitelny, e-shop společnosti Růžový slon nebo pro e-shop Woox.
„Do prvního běhu DigiAka se přihlásilo 14 studentů,“ dodává Dagmar Plotěná, vedoucí vzdělávání v Dobrém webu a koordinátorka projektu. Druhý běh akademie začne 8. října a bude ukončen obhajobami seminárních prací 21. ledna příštího roku.
Certifikát z DigiAka by měl být signálem, že jeho držitel se orientuje v džungli digitálního marketingu.