Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kreativita zvýšila prodej

Vydavatelství Astrosat Media ohlásilo třetí vydání nové podoby časopisu Praktická žena pod názvem Kreativ Praktická žena. Při této příležitosti uvedlo, že dvouměsíčník dosáhl cílů stanovených vydavatelem. I přes dvojnásobné navýšení prodejní ceny únorového vydání, prvního se změněným obsahem, zaujalo 18 362 kupujících, což je o pět procent více než průměr předchozího roku. Krea­tiv Praktická žena ke svým současným čtenářkám získal i nové čtenářky a zvýšil svoji čtenost podle Media projektu o 12 procent na 109 000 čtenářů.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu