Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

J&J hledá mediální agenturu

Výrobce zdravotnických a kosmetických přípravků Johnson & Johnson vypsal tendr v hodnotě 1,6 miliardy dolarů na mediální agenturu zastřešující globální nákup a plánování mediálního prostoru. Kontrakt nezahrnuje Severní Ameriku, sekci mediálního nákupu zde bude nadále spravovat agentura OMD, spadající do portfolia Omnicomu, a mediální plánování bude v kompetenci agentury J3, součásti mediální skupiny Interpublic. J&J se tak přidává ke třem největším světovým zadavatelům reklamy – společnostem Procter & Gamble, UnileverL’Oréal, které letos simultánně vyhlásily tendry pro mediální agentury v celkové hodnotě 16,7 miliardy dolarů.

null

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)