J&J hledá mediální agenturu

Výrobce zdravotnických a kosmetických přípravků Johnson & Johnson vypsal tendr v hodnotě 1,6 miliardy dolarů na mediální agenturu zastřešující globální nákup a plánování mediálního prostoru. Kontrakt nezahrnuje Severní Ameriku, sekci mediálního nákupu zde bude nadále spravovat agentura OMD, spadající do portfolia Omnicomu, a mediální plánování bude v kompetenci agentury J3, součásti mediální skupiny Interpublic. J&J se tak přidává ke třem největším světovým zadavatelům reklamy – společnostem Procter & Gamble, UnileverL’Oréal, které letos simultánně vyhlásily tendry pro mediální agentury v celkové hodnotě 16,7 miliardy dolarů.

null

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17
iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard