Guardian a AOL partnery

Britská mediální společnost Guardian News & Media uzavřela partnerství s americkou internetovou mediální skupinou AOL. Dohoda se týká prémiové videoslužby AOL On, deník The Guardian bude pravidelně dodávat původní videoobsah, včetně oceňovaných dokumentů. AOL chce tímto krokem oslovit širší skupinu uživatelů ze zahraničí. Videoplatforma nedávno dosáhla hranice milionu krátkých videospotů vytvořených samotnou společností AOL a jejími partnery, mezi něž patří Channel 4 News, ITNScripps Networks International. Obsah je distribuován prostřednictvím rozsáhlé sítě vydavatelů, do které patří i Trinity Mirror a TalkTalk. Kromě nich AOL On distribuuje obsah na vlastních webových portálech The Huffington Post UK a TechCrunch. Celkem vzniklo více než 50 minisérií s hvězdami jako Jared Leto, James Franco, Sarah Jessica ParkerováSteve Buscemi.

null

Reklama
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-07

MAM Exkluzivně v časopise

Jaroslav Vígh
Jindřich Fáborský
Milka

MAM Téma čísla

iStock_lupa_pismena_SEO_hledani_nový web-otvírák (92)
kina
Návrh bez názvu-8
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Penny prsa
nova_O2
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Penny prsa