Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Direkt & promo: oprava

Nepříjemná chyba se vloudila do výsledků soutěže Český Direkt & promo pořádané Aktivační sekcí agentur AKA. Ačkoli porota ocenila kampaň „Pomozte nakrmit děti jídlem a láskou“ nadace Women for Women bronzem v kategorii Integrovaná komunikace, při udílení cen se na ni pozapomnělo. Projekt nadace Obědy pro děti pomáhá školákům z rodin, kde se nedostává peněz na obědy ve školní jídelně. Grand Prix a zlato ve dvou kategoriích získala kampaň nadace Leontinka Mýma očima, na níž se podílela agentury Ogilvy & Mather, klientem roku je společnost Obra za redesign laků na vlasy Lybar Promiss. Kompletní výsledky najdete na Mam.cz.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)