Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Co rok vysílání, to Oscar pro ČT :D

Druhý rok vysílání, druhý „Oscar“ pro dětský kanál České televize ČT :D. Propojení marketingové podpory loňské prázdninové soutěže Zachraňte duhu získalo zlato v nejprestižnější světové profesní soutěži v oblasti televizní promotion a grafiky Promax BDA Global Excellence Awards. První místo v evropské odnoži těchto cen za kampaň podporující webovou platformu projektu si Déčko odneslo již v březnu. V loňském roce na Promax BDA Global Excellence Awards uspěl dětský kanál České televize v kategorii On-air illustration za krátké klipy ukončující večer program pro děti. Letošní ocenění se vztahuje ke kategorii Children’s

program campaign using multiple media. Do soutěže Zachraňte duhu, založené na propojení televizního vysílání, webu a geocachingu, se v loňském létě aktivně zapojilo více než čtyřicet tisíc rodin.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)